Najnowsze komentarze

    Z branży

    • FrancjaFrancja
      We Francji istnieje nadal wiele systemów emerytalnych dla pracowników, co przypomina trochę sytuację w Polsce w okresie międzywojennym. Ubezpieczenie emerytalne zostało ukształtowane historycznie po drugiej wojnie światowej. Składa się nań …
    • Stawka CIT w Polsce na tle innych krajówStawka CIT w Polsce na tle innych krajów
      Polska ma jedną Adagia najniższych w Europie stawek CIT, co wskazywałoby na dobry klimat i sprzyjające warunki dla prowadzenia biznesu w naszym kraju. Jesteśmy pod tym względem – stawki CIT …
    • Koszty prowadzenia własnej firmyKoszty prowadzenia własnej firmy
      W zasadzie możliwość prowadzenia własnej firmy koncentruje się przede wszystkim na odpowiednich zagadnieniach, jednak nie zawsze da się to wszystko tak łatwo opanować. Koszty prowadzenia firmy zazwyczaj są bardzo wysokie. …

    Strony

    Bariery wejścia na rynek nowych przedsiębiorców

    Wraz z wciąż wzrastającą liczbą firm na rynku, rozpoczęcie własnej działalności przez nowych przedsiębiorców jest coraz trudniejsze. Bardzo dużą część finansów musimy przeznaczyć na reklamę oraz marketing. Promocja ma bardzo duże znaczenie w dzisiejszych czasach. To od niej zależy, jak szybko klienci dowiedzą się o naszych produktach. Nie trzeba przeglądać skomplikowanych dzienników statystycznych, aby zauważyć że najczęstszą metoda promocji własnej działalności jest Internet. Niekoniecznie musimy wynajmować wyspecjalizowaną ekipę, aby stworzyła dla nas stronę naszego przedsiębiorstwa. Czasem wystarczy podstawowa znajomość komputera, by odwiedzić różnego typu fora oraz czaty. Możemy tam porozmawiać z ludźmi oraz zaprezentować im nasze możliwości i produkty. Innym wyjściem jest zamieszczenie reklam w telewizji. Niestety wiąże się to zwykle z sporymi kosztami. Najszybszą i zarazem najtańsza metodą promocji naszej firmy jest reklama w prasie. Nie spodziewajmy się po niej jednak zbyt dużej popularności.

    Comments are closed.