Najnowsze komentarze

    Z branży

    • Ekonomiczne zarządzanie czasemEkonomiczne zarządzanie czasem
      Umiejętność zarządzania przydaje się nie tylko w biznesie. Jak wiadomo, zarządzać można nie tylko finansami. Zyskuje na popularności zarządzanie zasobami ludzkimi, czyli po prostu kadrami. Równie ładną nazwę można przypisać …
    • Czarny rynek w biznesieCzarny rynek w biznesie
      Przede wszystkim, jest on nastawiony na nieuczciwość zarówno w wymiarze usług jak i produktów. Działa on poza strukturami głównego rynku. Nie jest w żaden sposób kontrolowany. Dlatego też sprzedawane mogą …
    • Internet i prowadzenie firmyInternet i prowadzenie firmy
      Świat wirtualny daje coraz większe możliwości również jeśli chodzi o prowadzenie w nim biznesu. Z tego powodu w sieci możemy znaleźć coraz większą liczbę podmiotów, jakie oferują swoje produkty i …

    Strony

    Bariery wejścia na rynek nowych przedsiębiorców

    Wraz z wciąż wzrastającą liczbą firm na rynku, rozpoczęcie własnej działalności przez nowych przedsiębiorców jest coraz trudniejsze. Bardzo dużą część finansów musimy przeznaczyć na reklamę oraz marketing. Promocja ma bardzo duże znaczenie w dzisiejszych czasach. To od niej zależy, jak szybko klienci dowiedzą się o naszych produktach. Nie trzeba przeglądać skomplikowanych dzienników statystycznych, aby zauważyć że najczęstszą metoda promocji własnej działalności jest Internet. Niekoniecznie musimy wynajmować wyspecjalizowaną ekipę, aby stworzyła dla nas stronę naszego przedsiębiorstwa. Czasem wystarczy podstawowa znajomość komputera, by odwiedzić różnego typu fora oraz czaty. Możemy tam porozmawiać z ludźmi oraz zaprezentować im nasze możliwości i produkty. Innym wyjściem jest zamieszczenie reklam w telewizji. Niestety wiąże się to zwykle z sporymi kosztami. Najszybszą i zarazem najtańsza metodą promocji naszej firmy jest reklama w prasie. Nie spodziewajmy się po niej jednak zbyt dużej popularności.

    Comments are closed.