Najnowsze komentarze

    Z branży

    • Jakie czekają nas zmiany w podatkach w bieżącym rokuJakie czekają nas zmiany w podatkach w bieżącym roku
      Rząd przyjął harmonogram pracy na rok 2012. W harmonogramie tym jest dość dużo spraw związanych z uregulowaniami podatkowymi. Ustawa okołobudżetowa zakłada, iż nie będzie już możliwe omijanie podatku Belki, czyli …
    • Liczni specjaliści w różnych dziedzinachLiczni specjaliści w różnych dziedzinach
      Dziedzin, w jakich można się starać doskonale funkcjonować, znajduje się w naszym życiu wiele. są osoby, jakie od samego początku edukacji, zajmują się prowadzeniem dla siebie niekiedy dość ciekawych systemów, …
    • Dobra reklama podstawą biznesuDobra reklama podstawą biznesu
      Coraz więcej osób zaczyna prowadzić własną działalność gospodarczą. Przy powszechnie panującym bezrobociu jest to dosyć dobre wyjście, przede wszystkim ze względu na dofinansowywanie skarbu państwa, tworzenie nowych miejsc pracy oraz …

    Strony

    Konkurencja

    W większości współczesnych państw prowadzony został już system gospodarki wolnorynkowej. Zmiany ustrojowe przeprowadzono również w Polsce. Od dwudziestu lat w kraju coraz prężniej działa wolny rynek. Gospodarka wolnorynkowa napędzana jest przez funkcjonujące na nim przedsiębiorstwa. W dużej mierze to od nich zależy, jak duże będą zyski z działalności. Rola państwa spada do niezbędnego minimum. Przedsiębiorcy stoją więc przed ogromną szansą na osiągniecie sukcesu, jednak najpierw muszą zmierzyć się z ostrą konkurencją. Pomocnymi narzędziami jest odpowiednia reklama promocja a także przeprowadzanie rozmaitych bada rynkowych, które ustalają, jaki są potrzeby klientów. Specjaliści od marketingu są zdania, że produkty i usługi, które doskonale odpowiadają potrzebom klientów, sprzedają się same. Przedsiębiorcy, który chcą pozyskać nowe rynki zbytu, często decydują się na wprowadzeni firmy do sieci lub kierują ofertę na zagraniczne rynki. Posuniecie to daje szanse na znaczne zwiększenie dochodów jednak bywa również ryzykowne. Obcokrajowcy nieufnie podchodzą do nieznanych im marek. Zanim zdecydują się import, trzeba ich przekonać, że dane produkty są faktycznie lepsze od rodzimych.

    Comments are closed.