Najnowsze komentarze

    Z branży

    • ZmianyZmiany
      W ostatnich 250 latach sytuacja ulegla jednak zmianie. Po raz pierwszy w swojej historii ludzie odkryli, jak wykorzystywac lektrycznosc, silniki, skomplikowane maszyny, komputery, radio, telewizje, biotechnologie, naukowo wspomagane rolnictwo, antybiotyki, …
    • Finanse szpitaliFinanse szpitali
      Każdy szpital jest finansowany przez państwo. Oczywiście potrzeba leków, przyborów, strzykawek, pościeli. Wszystko po to by pacjent mógł zdrowieć w odpowiednich warunkach i na odpowiednim poziomie. Jak wiadomo nie ma …
    • Laser tag arenaLaser tag arena
      Gdzie wyskoczyć ze znajomymi na weekend?. Istnieje masa sposobów na to, aby umilić sobie weekend i uczynić go niezapomnianym. Warto czasem zaszaleć i pokusić się o robienie rzeczy, których nigdy …

    Strony

    Nisza rynkowa, czyli zmniejszanie konkurencji w biznesie

    Wiele osób zastanawia się, jak można uzyskać duże zyski z prowadzonej działalności. Najlepszym rozwiązaniem jest szukanie takich rynków zbytu, na jakich możemy liczyć na małą konkurencję. Wiele osób popełnia przy inwestowaniu we własną firmę, taki błąd, że korzysta z gotowych już rozwiązań. Jeśli zdecydujemy się na założenie restauracji włoskiej w mieście w jakim jest już kilka takich restauracji, musimy liczyć się ze znacznie większymi nakładami, które musimy w taki biznes włożyć na początku. Wynika to między innymi z konieczności zbudowania marki naszego biznesu, tak by móc konkurować z innymi restauracjami. Z tego powodu najlepszym rozwiązaniem jest szukanie przede wszystkim nisz rynkowych, czyli takich rozwiązań, w jakich nie musimy konkurować z dużą liczbą podmiotów gospodarczych. W ten sposób możemy znacznie zwiększyć nasze zyski, przy znacznie mniejszych nakładach. Znalezienie niszy nie jest oczywiście łatwe, ale zawsze warto jest szukać takich pomysłów na biznes jakie są znacznie mniej popularne. W ten sposób możemy liczyć na to, że znacznie łatwiej będzie nam prowadzić naszą firmę. Obecnie możemy szukać nisz rynkowych zarówno na rynkach tradycyjnie prowadzonych firm, jak i na rynku firm internetowych.

    Comments are closed.