Najnowsze komentarze

    Z branży

    • Powszechność  handlu zagranicznegoPowszechność handlu zagranicznego
      W większości państw z powodzeniem do wielu lat funkcjonuje gospodarka wolnorynkowa. Oznacza to, że państwo w ograniczonym jedynie stopniu może kontrolować produkcję, eksport i import. Rolę tą przejęli współcześni przedsiębiorcy. …
    • Podstawy ekonomii- popyt i prawo popytuPodstawy ekonomii- popyt i prawo popytu
      Podstawy ekonomii są współcześnie znane chyba każdemu człowiekowi, bowiem stanowią one elementy kształcenia już w gimnazjach. Podstawowe pojęcia ekonomii, takie jak podaż, popyt czy rynek nie są więc obce nawet …
    • Stoły i krzesła kuchenneStoły i krzesła kuchenne
      Właściwe stoły i krzesła kuchenne. Kuchnia jest bardzo ważnym pomieszczeniem w domu, wszakże zazwyczaj przygotowujemy i spożywamy tam posiłki. Dlatego też bardzo ważne jest, by posiłki te spożywane były w …

    Strony

    Szukanie zysków

    Żadna największa nawet firma na świecie nie zrezygnuje z możliwości pomnażania własnych zysków. W globalnej ekonomii przedsiębiorca, który dobrowolnie rezygnuje z możliwości rozwoju i zarobienia skazuje się na stopniowe zapadanie się za plecami rynkowych rywali. Coraz częściej idealnym sposobem na znalezienie tych pieniędzy jest wykorzystanie ogromnego zróżnicowania klientów przychodzących do sklepów. Czy będą to zakupy spożywcze, odzieżowe czy komputerowe – na sklepowych półkach istnieje wiele marek o bardzo różnej cenie i jakości. Konsumenci mają strasznie zróżnicowane poglądy i potrzeby, więc firma znana ze swoich doskonałych produktów coraz częściej stara się wprowadzić własnymi środkami na rynek niepostrzeżenie nową markę. Nie byłaby ona kojarzona z tą znaną głównie dlatego, że jakość produktów jest dużo niższa. A jest niższa po to, aby doskonale trafić cenowo w ten nieco mniej wymagający segment rynku. W ten sposób producent masła jak i telewizorów plazmowych może szukać dodatkowych metod sprzedaży.

    Comments are closed.