Najnowsze komentarze

    Z branży

    • Dodatki pieniężneDodatki pieniężne
      Każda osoba, jaka ma prace, doskonale wie, że może się jej natrafić jakiś dodatek pieniężny. Jak wiadomo takich jest wiele, a dodatkowo funkcjonują one na zasadach zdecydowanie pozwalających nam na …
    • Z ekonomią za pan bratZ ekonomią za pan brat
      Ekonomia to nie jest wiedzą tajemną dostępną tylko dla wybitnych umysłów, jak sądzą niektórzy. Ta dziedzina nauki to bowiem to nic innego jak umiejętność zarządzania zasobami dostępnymi człowiekowi. Zarówno zasobami …
    • Podłogi drewniane poznańPodłogi drewniane poznań
      Gdzie kupujecie podłogi drewniane?. Budując dom trzeba mieć pewność, że został wybudowany i wyposażony na najwyższym poziomie. W końcu można przecież coś wybudować na lata, a nie wymieniać co jakiś …

    Strony

    Szukanie zysków

    Żadna największa nawet firma na świecie nie zrezygnuje z możliwości pomnażania własnych zysków. W globalnej ekonomii przedsiębiorca, który dobrowolnie rezygnuje z możliwości rozwoju i zarobienia skazuje się na stopniowe zapadanie się za plecami rynkowych rywali. Coraz częściej idealnym sposobem na znalezienie tych pieniędzy jest wykorzystanie ogromnego zróżnicowania klientów przychodzących do sklepów. Czy będą to zakupy spożywcze, odzieżowe czy komputerowe – na sklepowych półkach istnieje wiele marek o bardzo różnej cenie i jakości. Konsumenci mają strasznie zróżnicowane poglądy i potrzeby, więc firma znana ze swoich doskonałych produktów coraz częściej stara się wprowadzić własnymi środkami na rynek niepostrzeżenie nową markę. Nie byłaby ona kojarzona z tą znaną głównie dlatego, że jakość produktów jest dużo niższa. A jest niższa po to, aby doskonale trafić cenowo w ten nieco mniej wymagający segment rynku. W ten sposób producent masła jak i telewizorów plazmowych może szukać dodatkowych metod sprzedaży.

    Comments are closed.