Najnowsze komentarze

    Z branży

    • Szukanie zyskówSzukanie zysków
      Żadna największa nawet firma na świecie nie zrezygnuje z możliwości pomnażania własnych zysków. W globalnej ekonomii przedsiębiorca, który dobrowolnie rezygnuje z możliwości rozwoju i zarobienia skazuje się na stopniowe zapadanie …
    • Ekonomia w działaniach firmyEkonomia w działaniach firmy
      Przyznać trzeba, że bardzo ważną kwestią w działaniach każdej firmy są zagadnienia ekonomiczne. Chodzi tutaj przede wszystkim o to, co wiąże się z budżetem, racjonalnym jego rozdysponowaniem oraz o podejmowanie …
    • Inwestycja w przyszłośćInwestycja w przyszłość
      Każdy z nas myśli o przyszłości. Jedną z najważniejszych myśli jest ta, czy w przyszłości będziemy mogli spokojnie żyć z tego, co zarobimy i zaoszczędzimy w młodym życiu. Niegdyś ludzie …

    Strony

    Szukanie zysków

    Żadna największa nawet firma na świecie nie zrezygnuje z możliwości pomnażania własnych zysków. W globalnej ekonomii przedsiębiorca, który dobrowolnie rezygnuje z możliwości rozwoju i zarobienia skazuje się na stopniowe zapadanie się za plecami rynkowych rywali. Coraz częściej idealnym sposobem na znalezienie tych pieniędzy jest wykorzystanie ogromnego zróżnicowania klientów przychodzących do sklepów. Czy będą to zakupy spożywcze, odzieżowe czy komputerowe – na sklepowych półkach istnieje wiele marek o bardzo różnej cenie i jakości. Konsumenci mają strasznie zróżnicowane poglądy i potrzeby, więc firma znana ze swoich doskonałych produktów coraz częściej stara się wprowadzić własnymi środkami na rynek niepostrzeżenie nową markę. Nie byłaby ona kojarzona z tą znaną głównie dlatego, że jakość produktów jest dużo niższa. A jest niższa po to, aby doskonale trafić cenowo w ten nieco mniej wymagający segment rynku. W ten sposób producent masła jak i telewizorów plazmowych może szukać dodatkowych metod sprzedaży.

    Comments are closed.